Σάββατο, Ιουλίου 29, 2006

Συναντιούνται ή δεν συναντιούνται τα μεγάλα πνεύματα; ;
Τα δικά μας γιατί δεν έχουν συναντηθεί ακόμα; ;
Ή μήπως συναντήθηκαν και ήμουνα σε νιρβάνα; ;
Λες;;;;;;

Μεγαλώνει η απόσταση μεγαλώνουν και οι επιθυμίες..
Ο άνθρωπος είναι επιθυμία (Πασκάλ)..

Τον έρωτα της ζωής μου δεν τον έχω γνωρίσει ακόμα αλλά είναι γαλλικής καταγωγής. Το είδα χθες στον πάτο του ποτηριού μου, την ώρα που έπινα την λεμονάδα μου.

Όταν θα ‘ρθεις να με ξεθάψεις απ’ τις στάχτες…

Βρε δεν με παρατάτε σκέψεις αλήτισσες;
Δώστε χώρο σε καμιά καλή ιδέα
Να σταματήσουνε τα μάτια να ακούν μπας και αρχίσει το μυαλό να βλέπει
Να πάρει φόρα η λογική και να με συντρίψει
Να ‘ρθεις και συ να σε δω

5 Comments:

At 4:21 μ.μ., Blogger cindaki said...

Μεγαλώνει η απόσταση;
Από τι;
Από που;

Μήπως η λεμονάδα σου είχε συντηρητικά και σε παραπλάνησαν;

Να πάρει φόρα η λογική και να σε συντρίψει;;;
Δεν είμαι σίγουρη ότι στο εύχομαι...

 
At 4:33 μ.μ., Blogger aggelos-x-aggelos said...

Κάτι άλλο είχε η λεμονάδα αλλά τέλος πάντων...

Παρτάκια, τίποτα σε μας δε δίνεις...

 
At 5:02 μ.μ., Blogger mamba ...black mamba said...

sofi

α) η απόσταση η νοητική αλλά ο καθένας το ερμηνεύει όπως θέλει, του το επιτρέπω

β) αν η λεμονάδα μου είχε συντηρητικά τότε μιλάμε για έναν συντηρητικό Γάλλο.

γ) η συντριπτική πλειοψηφία θα μου το ευχότανε.

aggelos xxx

α) Είμαι παρτάκιας. Τελεία.

 
At 7:18 μ.μ., Blogger mamba ...black mamba said...

taratatzoum

Βιάζεσαι..
Πρέπει να σιγουρευτώ ότι είσαι εσύ
Είσαι εσύ;
ε,ε;
Είσαι εσυ;
Και αν δεν είσαι εσύ τότε τι είσαι;

 
At 5:34 μ.μ., Blogger mamba ...black mamba said...

taratatzoum
Ακόμα έχω τις αμφιβολίες μου..
κάτι μου λέει ότι κάτι μου κρύβεις..
Μπας και;;;

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home