Παρασκευή, Αυγούστου 14, 2009

back back back again

και αναρωτιεμαι γιατι παλι εγω και γιατι παλι εδω και γιατι εγω παλι και γιατι εδω παλι και η παλη με το εδω ειναι κατι αλλο βεβαια απο αυτη με το εγω αλλα αυτο που θελω να πω ειναι οτι το παλι το εγω και το εδω ειναι τρεις γαμημενες λεξουλες. Απλα. Τρεις γαμημενες λεξουλες. Οπως τρεις γαμημενες λεξουλες ειναι και οι τρεις γαμημενες λεξουλες.

Και μετα απο τοσο καιρο που να περασει κανας ανθρωπος απο δω να τα πουμε. Εμ βεβαια, χαθηκαμε. Αλλα δεν πειραζει. Θα περναω εγω. Αμέ. Μπορεί να μου αφήσω και κάνα σχολιο.
Αφού εγώ πάλι εδώ..

3 Comments:

At 4:53 π.μ., Blogger mamba ...black mamba said...

Καλα τα πες παλι. Αλλα ψάχνοντας έναν λόγο να διαφωνήσω και να προκύψει και κάποια συζήτηση βρε αδερφέ, κατέληξα στο συμπέρασμα ότι διόλου δεν διαφωνώ. Και αναρωτιέμαι τώρα εγώ. Αν εγώ πάλι και εδώ πάλι και ξανά πάλι τότε συτός απέναντι ποιος διάολο είναι και γιατί με κοιτάει σαν μαλάκας; Και με πλήρη επίγνωση βεβαίως του ότι δεν θα μπορούσες να μου δώσεις εσύ μια απάντηση, τουλάχιστον αντικειμενική, απαντώ στον εαυτό μου με πάσα ειλικρίνεια και του λέω : Πραγματικά, πραγματικά, πραγματικά όμως, δεν έχω ιδέα.

 
At 1:47 π.μ., Blogger drunksoul said...

Και εγώ έχω καιρό να ασχοληθώ αλλά εσύ το παράκανες... Αφήνω εγώ λοιπον ένα σχόλιο (σιγά το σχόλιο θα πεις). Κάτι να πω... Να είσαι καλά ότι και να κάνεις... Καληνύχτες...

 
At 2:16 π.μ., Blogger mamba ...black mamba said...

Ελα ρε drunksoul! Που σαι εσυ??!!
Ε ας μην το κανουμε και θεμα τωρα, ουτε καν 2 χρονακια...:)

Σε φιλω

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home